Orthopeed Henkus, H.E.

Orthopeed

Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 13 augustus 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Bij de intake hebben we een prettig gesprek met de chirurg gehad, die ons heel duidelijk alles heeft verteld. Wat ik als heel fijn heb ervaren, dat ze zeep en zalf voor je neus meegaven, dan kon je vier dagen voor de operatie je douchen en haren wassen met die anti bacteriële zeep. en drie maal per dag zalf in je neus. Bijzonder fijn dat daar zoveel aandacht voor was. Niemand zit op infectie te wachten. Ook was het bijzonder plezierig dat alles dezelfde dag werd afgehandeld we kwamen uit Groningen dus niet naast de deur. hartfilmpje, bloedprikken en een gesprek met de anesthesist. Ik had een voorkeur voor algehele verdoving, hij legde uit dat zij een voorkeur voor een ruggenprik hadden. heeft zelf nog even mijn rug bekeken of het makkelijk zou kunnen. Hij heeft me op een fijne manier overtuigd. Eenmaal op de ok heeft de chirurg me ervan overtuigd dat ik echt goed verdoofd was. Ik vroeg of hij even net zo hard in mijn arm wilde knijpen. Dat deed hij. Hij was bijzonder aardig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.