Orthopeed Henkus, H.E.

Orthopeed

Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 18 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

de Heer H.E. Henkus is een heel vriendelijke en deskundige man. Goede uitleg en overleg over de behandelijk waarbij samen wordt bekeken wat de beste behandeling - in mijn geval een volledige heupprothese met voorste benadering - is en deze wordt in overleg bepaald. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen voor een orthopedische behandeling. Goede documentatie op internet over de gehele behandeling. In mijn geval een volledige heupprothese. Efficiënte planning van afspraken zodat er korte wachtlijsten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.