Orthopeed Henkus, H.E.

Orthopeed

Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 31 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Deze arts gekozen vanwege zijn deskundigheid in de THP voorzijde en al de recensies. Helaas voor mij een zeer slechte en kwalijke keuze geweest. Arts is een topper in de Orthopedische wereld. Helaas Totaal geen holistisch beeld en/ of algeheel anatomisch beeld van een cliënt in zijn behandelplan… kijkt puur en alleen naar het ideaal plaatje… wat en hoe zou moeten zijn qua heupprothese in algehele anatomie. Gevolgen daarvan zijn dan voor jezelf. “Sorry” “moet er maar mee leren leven”. Dus heb je als cliënt een enigszins complexere anatomische lichaamsbouw zoek hier dan nog gerichter naar qua orthopeed / arts!

Reactie van/namens Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam

Hartelijk dank voor uw feedback. Aangezien kwaliteit voor ons erg belangrijk is, zouden wij graag met u in contact komen om uw ervaringen met ons te bespreken. Wilt u zo vriendelijk zijn een mail te sturen naar onze klachtenfunctionaris a.stinis@parkmc.nl zodat zij contact met u kan opnemen. Bijvoorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, team Park

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.