Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 21 oktober 2020

9.7
  • Heupvervanging

Dr. Henkus had ik via youtube gevonden, waar hij een film heeft geplaatst van een heupoperatie die via de voorzijde door hem wordt uitgevoerd. Deze behandeling sprak mij aan en gelukkig kon ik vanuit Noord Holland toch door hem geopereerd worden. Dr. Henkus was erg overtuigend dat, aan de hand van de foto's die van mijn heup/bekken gemaakt waren, een kunstheup voor mij de oplossing van mijn problemen bij lopen/fietsen en dagelijkse bezigheden zou zijn en hij heeft gelijk. Al direct na de operatie voelde ik spierpijn maar geen pijn meer in mijn heupgewricht. Nu ben ik 3 weken verder en loop in huis met 1 kruk en buiten met 2. Ik wandel iedere dag een stukje verder en het gaat goed!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.