Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 2 januari 2021

• Heupvervanging

Na goed onderzoek in een ziekenhuis naar artrose in mijn heupgewrichten, wilde ik een second opinion over de wijze van opereren n.a.v. adviezen van een osteopaat. Volgens de osteopaat en fysiotherapeut werd mij de voorste benadering aanbevolen. Via het internet kwam ik in contact met Parkmedisch centrum, waar ik binnen een week een afspraak had. Na beoordeling van de doorgestuurde onderzoeksresultaten kreeg ik een uitgebreide uitleg over de operatie methode voor het plaatsen van een prothese via de voorste benadering. 3 weken na de eerste afspraak werd ik al geopereerd na een uitvoerige uitleg over de anesthesie e.d. De operatie duurde minder dan een uur en viel me in alle opzichten mee. Na 1 overnachting de volgende ochtend bezoek van dokter Henkus gevolgd door een fysiotherapeut om te lopen met krukken, waarna ik naar huis kon. Zonder napijn en binnen 3 weken liep ik zonder krukken beter dan voor de operatie. Kortom: ik kan bijna niet wachten op de 2e operatie voor de andere heup.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.