Orthopeed Henkus, H.E.

Orthopeed

Waardering over Henkus, H.E., Overige kliniek Park Medisch Centrum en Parkkliniek - Rotterdam op 21 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Via het Alrijne ziekenhuis in Leiderdorp ben ik terecht gekomen bij dokter Henkus. Al tijdens mijn eerst afspraak gaf dokter Henkus mij vertrouwen. Hij vertelde aan de hand van de gemaakte röntgen foto's dat ik in aanmerking kwam voor een nieuwe rechter heup. De kracht van dokter Henkus is de rust die hij uitstraalt. Tevens na zijn analyse laat hij de patiënt beslissen aan de hand van de verschillende opties. Doordat er een lange wachttijd was bij het Alrijne ziekenhuis heb ik gekozen om mij te laten opereren bij Park Medisch Centrum in Rotterdam. Hier was gelukkig een kortere wachttijd( 3 weken) 8 april ben ik daar geopereerd. De begeleiding van dokter Henkus op de eerste dag en de dag erna heb ik als erg prettig gevonden. Hierdoor was er aandacht voor vragen .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Henkus, H.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.