Orthopeed Hillen, R.J.

Orthopeed

Er zijn 14 waarderingen Waarderen

Waardering over Hillen, R.J., Ziekenhuis Dijklander Ziekenhuis, locatie Purmerend - Purmerend op 7 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Orthopedie

In augustus 2020 ben ik gevallen met de fiets en daarbij is mijn schouder uit de kom geraakt. Toen bij dr Hillen gekomen en besloten om na 4 weken een MRI te doen en daarna te opereren middels een Bankart repair. Echter was mijn schouder instabiel en besloot dr Hillen dat er meer spoed achter moest, hij heeft toen zelf mijn afspraken naar voren gehaald en belde dat ook heel keurig zelf aan mij door. MRI binnen een paar dagen en een week later werd ik geopereerd. Er staat een vrij lange herstelperiode voor deze operatie, maar nu ruim een half jaar later kan ik weer alles met mijn schouder. Ik sport vrij intensief met boksen en crossfit en heb weer alle kracht terug in mijn arm en schouder en geen centje pijn. Ik voel alleen de achterwaartse beperking (licht) die nodig is om de schouder op zijn plek te houden, dus operatie geslaagd! Dr Hillen is naar mijn mening een zeer vriendelijke, uiterst correcte en kundig arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hillen, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.