Orthopeed Hogervorst, T.

Orthopeed

Er zijn 39 waarderingen Waarderen

Waardering over Hogervorst, T., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk op 29 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Na bijna 2 jaar heb ik nog steeds pijn, niet zo erg als voor de operatie. Maar zowel in rust als bij bewegen nog steeds pijn. Ik kan met pijn en verstijving ongeveer hooguit een halfuur lopen , soms meer soms minder. Mijn levenskwaliteit is duidelijk niet optimaal. Ik zal me nog een keer vervoegen bij Dr Hogervorst. De vorige keer zei hij ,, en wat zegt de fysiotherapeut ? De fysiotherapeut zegt ,,wat zegt de chirurg?

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Rijswijk - Rijswijk

Geachte heer, mevrouw.

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt om uw ervaring te delen en zullen uw toelichting inzetten om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren.
Graag komen wij met u in contact om uw ervaring verder te bespreken.
Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen.

Met vriendelijke groet,

Klachtenfunctionaris
Bergman Bewegen Rijswijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hogervorst, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.