Orthopeed Holder, E.J.T. ten

Orthopeed

Er zijn 20 waarderingen Waarderen

Waardering over Holder, E.J.T. ten, Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis, hoofdlocatie - Capelle aan den IJssel op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Bij deze dokter mag je geen vragen stellen, hij raakt zeer snel geirriteerd. Het woordje waarom werkt als een rode lap. Kijkt alleen naar zijn computer. Ben totaal niet tevreden over deze dokter en ga voor een second opinion naar het SFG. Ik kom al jaren in het IJssellandziekenhuis en ben daar altijd prettig geholpen. Jammer dat deze dokter het ziekenhuis in een negatief daglicht stelt.

Reactie van/namens Holder, E.J.T. ten

We vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Graag nodigen we u uit voor een gesprek met de klachtenfunctionaris van het IJsselland Ziekenhuis.
U kunt een afspraak maken via het telefoonnummer: 010-2585347.

Deze reactie is geplaatst namens het IJsselland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Holder, E.J.T. ten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.