Waardering over Holla, M., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 31 december 2018

2.0
  • Orthopedie

Ik heb zeer slechte ervaringen met deze arts. Komt zijn telefonische afspraken niet na tot 2 keer toe, belde pas terug nadat ik er zelf weer achteraan had gebeld. Heeft zich gedurende mijn gehele traject geen een keer goed verdiept in mijn dossier en onderzoeken, wat bleek uit uitspraken die hij deed die helemaal niet overeen kwamen met de onderzoeksfeiten. Ik had een zeldzaam probleem, waarvoor hij geen oplossing had. Dat kan natuurlijk, maar hij stuurde me ook niet door naar iemand die daar wel in gespecialiseerd in is. Ik ben uiteindelijk via een second opinion gelukkig wel bij een goede en professionele arts terecht gekomen, die me gaat opereren. Onbegrijpelijk dat dr Holla in een academisch ziekenhuis werkzaam kan zijn. Ik overweeg een officiële klacht in te dienen.

Bent u of werkt u voor Holla, M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.