Waardering over Hollander, P.H.C. den, Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 11 februari 2018

• Heupvervanging
  • Orthopedie

Den Hollander heeft mijn (totale) heup vervangen via de  'voorste benadering'. Een methode die mijn voorkeur heeft. Zodoende ben ik bij de Focuskliniek én bij Den Hollander gekomen. Daarvan heb ik geen enkele spijt! Integendeel, ik kan iedereen die voor deze operatie staat aanraden de voordelen van deze operatie te bekijken en daarvoor op consult te gaan bij Den Hollander. Ik wist wat er in de OK ging gebeuren, hoe de revalidatie zou verlopen en hoe snel ik weer thuis én aan het werk zou zijn. Bovendien waardeer ik Den Hollander als mens. Een goede voorbereiding, een geslaagde operatie en al met al  -letterlijk en figuurlijk-  geen centje pijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hollander, P.H.C. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.