Waardering over Hollander, P.H.C. den, Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 20 juli 2017

7.5
  • Knievervanging
  • Chirurgie (Heelkunde)

Een iets wat stugge kennismaking, zeker als je een beetje zenuwachtig binnen komt . Kort krachtig (hou ik wel van) en zakelijk. Alles eenmaal draaiende niets anders dan lof . Heb geen vergelijking met mijn andere knie maar wel met veel collega's etc. Om kort neer te zetten lekker drie dagen bij komen in het ziekenhuis was voor mij erg rustig en prettig (daar ik een eigen zaak heb.) een prachtige wond , goed geniet (heb wel lelijkere rollades) gezien, en zeker goede nazorg. De voor informatie moet alleen beter afgestemd worden met het zaal personeel of anders om. Mocht ik ooit mijn tweede knie moeten doen ziet u mij zeer zeker terug ik kan na drie maanden bijna alles weer. Dank u wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hollander, P.H.C. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.