Waardering over Hollanders, R.M.F., Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 12 januari 2017

9.5
  • Orthopedie

Deze arts is zéér deskundig want hij heeft mij geopereerd aan een zeer complexe botbreuk na een ongeval. Hij werd als traumatoloog plotseling met mij geconfronteerd maar nam de tijd en gaf duidelijk uitleg. Ook is er gesproken over de complexiteit vd breuk, de mogelijkheden, het revalidatietraject en de verwachtingen. Hij luistert erg goed en geeft eerlijk antwoord. Wat ik erg plezierig vond was dat hij rust uitstraalde. Hierdoor onderging ik de operatie vol vertrouwen. Ook na afloop nam hij de tijd om mij verslag te doen van de complexe breuken die hij  had aangetroffen. Hierna heb ik alle controles uitgebreid kunnen uitleggen hoe het revalidatietraject  verliep. Hij luisterde oprecht en dat gaf me het vertrouwen dat ik zeer goed begeleid werd. En ook was er altijd de mogelijkheid om mijn vragen of die van mijn fysiotherapeut te bespreken. Erg plezierige, open en deskundige arts die rust uitstraalt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hollanders, R.M.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.