Orthopeed Homan, A.S.

Orthopeed

78 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

14 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

De uitleg wat er allemaal ging gebeuren is erg duidelijk uitgelegd (nieuwe knie). De opname en het verblijf was zeer goed en erg aardig personeel. De operatie die uitgevoerd is door Dr Homan daar ben...

9.7

27 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

ik heb me als patient koning gevoeld in de verzorging bij de OCON en heb het geheel als erg prettig ervaring. Hele vriendelijke medewerkers die helemaal voor je klaar staan.

8 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Na een gecompliceerde enkelbreuk heeft dr. Homan mij geopereerd. Binnenkant enkel plaatje met schroeven en aan de andere kant ook schroeven geplaatst. Ik had eerst behoorlijk veel pijn maar werd goed...

Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

30 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een goede ervaring met de orthopeed en verzorgend personeel

2 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Dokter Homan was zeer betrokken bij mij als patiënt, had alle tijd en gaf zeer goed uitleg over mogelijke behandelingen en keuzes. De operatie was ook prima geregeld. Goede informatie voor - en na...

9 april 2022 - Geplaatst door de redactie

De goede vriendelijke duidelijke begeleiding van de artsen Het team van artsen is heel goed op elkaar ingespeeld. Heel erg kundig ieder op zijn eigen gebied. Geen lange wachttijden

8.9

8 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Vertrouwde vriendelijke arts waar je jouw verhaal kwijt kunt en in goed overleg tot de ingreep kunt komen die het best past.

9.6

11 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

In 5 maanden tijd ben ik 2x geholpen aan een knie- en heupprothese. Dr Homan is een rustige, goed luisterende en zeer vakkundig arts. Ik ging beide keren volledig voorbereid en vol vertrouwen de...

16 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over alle zorgverleners

9.6

5 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

ben bijzonder goed geholpen door het hele Ocon team van Zgt Hengelo. het hele voor traject tot en met opnamen en operatie en verpleging

9.1

4 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles goed geregeld van intake tot ontslag uit ziekenhuis. Prima verlopen

3 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden hoe dokter Homan mij geholpen heeft, ik kan weer alles doen wat ik voorheen ook deed. Hier ben ik erg blij mee.

9.4

25 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben heel goed voorgelicht, werd heel goed begrepen. De verzorging in het OCON was voorteffelijk, verpleging prima niks op aan te merken. Zou Ocon ook aanbevelen, maar velen zeggen hetzelfde als ik.

17 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Dokter Homan is een vriendelijke kundige orthopeed. Gaf duidelijke uitleg van de hele procedure. Eerst niet voor operatie gekozen dan laat hij de keuze ook bij je zelf. Geeft duidelijk de voor en...

8.4

19 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Wegens slijtage aan mijn enkel sta ik onder behandeling van de orthopeed Dr. Homan. Ik heb een zeer goede band met deze orthopeed opgebouwd. Dr Homan is een zeer spontane en goede orthopeed. Verteld...

9 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over het traject en de behandeling en tenslotte de operatie van een knieprothese ,heb 1 1\2 jaar met atrose doorgelopen met de nodige injecties om de operatie zo nodig uit te...

30 december 2020 - Geplaatst door de redactie

dr Homan is toegankelijk, deskundig en geeft vertrouwen in de te volgen aanpak. Op deze wijze van snerende pijn en ongemak verlost te worden is een feestje.

19 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Deskundig ,efficiënt en goede zorg / nazorg

6 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Dr. Homan is een kundige en vriendelijke dokter, hij wist snel wat er aan de hand was d.m.v. MRI en ik ben daardoor snel geopereerd. Mijn klachten zijn verdwenen.

30 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Dr.Homan legt heel de operatie goed uit,en dat helpt bij het genezing proces .Ik bedank Dr.Homan en zijn team voor het plaatsen van een compleet nieuwe heup ik ben er heel blij mee en heb geen pijn...