Orthopeed Homan, A.S.

Orthopeed

Waardering over Homan, A.S., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 8 juni 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gebroken enkel

Na een gecompliceerde enkelbreuk heeft dr. Homan mij geopereerd. Binnenkant enkel plaatje met schroeven en aan de andere kant ook schroeven geplaatst. Ik had eerst behoorlijk veel pijn maar werd goed begeleid door deze arts en het team van OCON. Na de gips periode ben ik na ruim een week heel hard op mijn geopereerde voet gevallen. Ook toen weer veel zwelling en pijn. Mocht voor extra controle foto's laten maken die waren gelukkig goed. Nu verder met revalideren en dat gaat voorspoedig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Homan, A.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.