Waardering over Hoogeslag, R.A.G., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 5 september 2011

had altijd last van mijn knie, kon er niet op liggen, kruipen etc. was ook erg lastig tijdens de sport. kijkoperatie gehad aan mijn knie, dr Hoogeslag heeft een stuk bot weggehaald , na de operatie kon ik een week niets, veel pijn en dacht, dit komt niet goed. maar na enkele weken ging het al super, wel fysio gehad , moest weer een goede houding aannemen, ik liep te krom. nu, een jaar later gaat het uitstekend! totaal geen last meer gehad! bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoogeslag, R.A.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.