Waardering over Horstmann, W.G., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 15 maart 2019

• Artrose
  • Orthopedie

23 Februari 2018, heb ik een knieoperatie ondergaan aan mijn rechter been. Ik heb een halve knieprothese aan de buitenzijde gekregen . Voor de operatie had ik  veel pijn en was het alleen maar mogelijk om met behulp van een kniebrace een paar stapjes te lopen. Na de operatie, was de pijn verdwenen, en kon de revalidatie beginnen. Al snel was het voor mij mogelijk om stukjes te lopen (met behulp van elleboog krukken en intensieve fysiotherapie).  Na 3 maanden was ik weer aan het werk, dat betekend voor mij veel lopen, veel op de knieën werken en veel kracht zetten op de benen, dit gaat probleemloos. Ik wil dan ook dr Horstmann bedanken voor zijn kundig werk en advies.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horstmann, W.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.