Orthopeed Horstmann, W.G.

Orthopeed

Er zijn 76 waarderingen Waarderen

Waardering over Horstmann, W.G., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 22 maart 2016

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Eind september had ik (na veel jaren van af en toe pijn) enorme knieklachten. In november had ik een afspraak met Dr. Horstmann. Diagnose was snel gesteld. Halve nieuwe knie nodig. Operatie twee maanden later. Prima verlopen. In operatiekamer was goede sfeer, al lachend ben ik onder narcose gegaan. Op uitslaapkamer al geinformeerd over de geslaagde operatie. Prima verzorging in KG. Samenwerking met fysiotherapie is uitstekend! Dankzij "strenge" aanpak   zeer snel volledig mobiel zonder pijnklachten.  Ik kan weer tenminste drie uur achter elkaar wandelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horstmann, W.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.