Orthopeed Horstmann, W.G.

Orthopeed

Er zijn 76 waarderingen Waarderen

Waardering over Horstmann, W.G., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 9 juni 2016

Kniebandletsel

Specialisme

Orthopedie

Na doorverwijzing  door huisarts, week later consult bij Dr. Horstman. Helaas kon ik niet meer binnen enkele dagen worden gezien door de anaesthesist anders was ik die maandag daarop ( het was meen ik op een donderdag dat ik bij Dr.Horstman was) al meteen geholpen dmv een kijkoperatie. Nu duurde het een weekje langer maar toch in mijn beleving zeer snel. Vandaag 9 juni voor controle geweest bij Dr.Horstman en na een kort onderzoek en dito prettig gesprek nam ik afscheid. Alles prima verlopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horstmann, W.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.