Waardering over Houten, A.H. van, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 3 september 2020

• Kniebandletsel

Dr. van Houten begreep mijn wens goed. Ik wilde niet alleen een hersteloperatie van een kruis- en binnenband, ik wil minimaal zo goed functioneren als voor het ongeval. Dit begreep hij goed. Hij luistert, begrijpt en communiceert goed en voert steeds een check uit. Hij is open en toegankelijk. Tijdens de operatie hing er een ontspannen sfeer en werden mijn vragen beantwoord. De ontspannen sfeer ontstond door een heldere briefing van Dr. van Houten en een goede onderlinge communicatie. De operatie werd netjes in de afgesproken tijd afgerond. Ik ervaar Dr. van Houten als een zeer deskundig arts / orthopeed, een perfectionist die streeft naar het beste resultaat voor de klant op een ontspannen en natuurlijke manier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houten, A.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.