Orthopeed Houten, A.H. van

Orthopeed

Waardering over Houten, A.H. van, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 1 augustus 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ik ben geholpen door dokter Van Houten. Het traject voor de operatie was duidelijk, veel informatie kunnen uitwisselen tijdens de operatie en de nazorg was ook helder. Het team bij het OCON is zeer vakkundig, erg goed op elkaar ingespeeld en zeer meelevend en vriendelijk. Mijn complimenten. Dokter Van Houten is zeer deskundig, heeft een goed inlevingsvermogen, doortastend, snel en gedreven. Hij geeft goede toelichting en staat open voor alle vragen. Dit is in mijn ogen erg belangrijk voor het begrip en herstel van de patiënt. Al met al ben ik uiterst tevreden en heb veel respect voor de gezamenlijke spirit. Zelf zit ik nog in het revalidatietraject en het resultaat ziet er op dit moment zeer positief uit. Hartelijk bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houten, A.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.