Orthopeed Houten, A.H. van

Orthopeed

Waardering over Houten, A.H. van, Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 27 juli 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Artrose

Ten eerste heel snel, met spoed (terwijl het ziekenhuis bij mij in de buurt de noodzaak niet zo zag), geholpen en kijkoperatie gehad voor meniscus. Na de kijkoperatie nog een aanvullende behandeling en uiteindelijk mijn been weer goed kunnen strekken. Iets wat ik na meerdere operaties na scheuren kruisband en meniscus in 2014 lang niet meer kon. De optie osteotomie had dhr Van Houten al eens laten vallen bij een afspraak en toen ik last bleef houden door artrose moest dit ook gaan gebeuren. Duidelijke uitleg over wat het is, de gevolgen (ook voor de lange termijn) en het doel van de operatie. Alles uitstekend verlopen, herstel gaat ook goed. Bij de hele kliniek en zo ook bij Van Houten voel je je echt gezien en gehoord. Heel deskundig, vriendelijk en goed. Ik zou de kliniek en Van Houten bij iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Houten, A.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.