Waardering over Hu, H.P., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 11 januari 2017

• Knievervanging
  • Orthopedie

na zeer lange tijd met versleten knieen gelopen te hebben kan ik na de kundige ingrepen van de heer Hu nu wat de knieen betreft pijnloos lopen met opnieuw kaarsrechte benen en heeft hij mij al op een rustige manier te kennen gegeven mij met de enkels ook te willen helpen als de tijd komt. Buiten dat het een kundige chirurg is heb ik  de manier waarop hij met patienten omgaat als zeer prettig ervaren.. Geldt trouwens voor het hele team op die afdeling

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Een 10. Wat een mooi compliment voor dr. Hu en zijn team. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hu, H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.