Orthopeed Jansen, J.A.

Orthopeed

Waardering over Jansen, J.A., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 23 juli 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Kniebandletsel

Specialisme

Orthopedie

Ik heb een kruisbandoperatie ondergaan. Dit is een operatie met lange revalidatie, maar tot nu toe (ben 10 weken verder) is het mij alles meegevallen. De operatie verliep heel soepel, ik heb meegekeken op het scherm en de arts vertelde mij precies wat hij ging doen. Dat was prettig maar ook interessant. Ik heb ook nauwelijks pijn gehad na de operatie en kon direct goed mijn oefeningen uitvoeren. Al met al een positieve ervaring met Dr. Jansen en het Alrijne ziekenhuis Leiderdorp.

Reactie van/namens Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp

Wat fijn dat de operatie soepel is verlopen en de revalidatie meevalt! Bedankt voor uw review.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jansen, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.