Waardering over Jansen, J.H.W., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 22 augustus 2016

• Heupvervanging
  • Chirurgie (Heelkunde)

Dokter J. Jansen en zijn (zoals hij zelf zegt) geoliede team is 'n geweldig goede, zeg maar gerust eerste klas specialist. Hij heeft bij mij een nieuwe heup gemonteerd, tot op de millimeter nauwkeurig. Werkt perfect, dankzij hem en zijn team loop ik (65 jaar) weer als 'n kieviet. Hij zag op de röntgen foto's direct wat de oorzaak was en heeft mij naar de, op dit gebied gespecialiseerde dokter doorverwezen. Behalve een eerste klas specialist, is hij ook nog een zeer vriendelijke en vrolijke dokter, die erg goed luistert en waarmee je erg fijn kunt praten. Deze man verdient gewoon het hoogste cijfer dat er te geven is. Dit geld eveneens voor de andere leden van zijn team.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Namens het geoliede team van dr. Jansen bedankt voor deze mooie woorden en de 10. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jansen, J.H.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.