Waardering over Jansen, R.H., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 14 juni 2012

9.5

Deze orthopeed luistert naar wat jij als patiënt verteld en wat je klachten zijn en wat jij zou willen dat er zou gaan gebeuren ... een collega zei namelijk dat ik over 10 jaar van de pijn af zou zijn ( slijmbeursontsteking heup ) ... maar daar ga ik niet op zitten wachten 2 weken later bij Jansen geweest en die heeft mij in 2007 ook al geopereerd en die stelde nu weer voor om de slijmbeurs te verwijderen en dat ik gelijk had dat ik daar niet 10 jaar op ging zitten wachten ... Niets anders dan lof over deze man ...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jansen, R.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.