Waardering over Jansen, S.P.L., Centrum voor orthopedie en beweging Eisenhower Kliniek - Den Haag op 23 oktober 2019

9.9

Dokter Jansen is een hele vriendelijke en deskundige arts. Er werd tijdens de afspraken telkens ruim de tijd genomen waardoor alles volledig kon worden besproken. Zelfs een (aanvullende) röntgenfoto kon gelijk tijdens de afspraak gemaakt worden. Alle voor- en nadelen van mijn opties heeft dokter Jansen erg begrijpelijk en volledig uitgelegd. Hierdoor wist ik goed waar ik aan toe was en kreeg ik het gevoel dat ik met een deskundige arts te maken had. Uiteindelijk ben ik in Park Medisch Centrum Rotterdam geopereerd aan mijn heup om het labrum vast te hechten. De littekens zijn erg netjes en naar mijn gevoel zo klein mogelijk gemaakt. Al met al ben ik erg tevreden over dokter Jansen en ik zou hem dan zeker ook aanbevelen aan iemand met heupklachten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jansen, S.P.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.