Waardering over Jansen, S.P.L., Centrum voor orthopedie en beweging Eisenhower Kliniek - Den Haag op 30 november 2020

9.1
  • Artrose

Het inplannen van de afspraak verliep echt super, vanochtend gebeld en op de wachtlijst geplaatst. Omdat er een afspraak verviel mocht ik vanmiddag direct langs komen. De dames van de planning denken graag met je mee en zeer behulpzaam. Dr Jansen nam uitgebreid de tijd voor uitleg en onderzoek. Was ook oprecht geïnteresseerd in mij als persoon. Terplekke werd uitleg gegeven aan de hand van foto’s en vroeg hij door in plaats van direct tot een conclusie te komen. Bijzonder om te zien hoe zorgvuldig hij alles doorrekende. Echt fijn om met deze zeer deskundige specialist te kunnen spreken over mijn klachten. Ik heb veel vertrouwen in het verdere verloop van de behandeling en kan hem zeer aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jansen, S.P.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.