Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum (MMC) - Eindhoven op 29 juli 2017

9.8
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Alles op één dag geregeld bij dr. Rob Janssen; van eerste afspraak, röntgenfoto's, diagnose en bloedprikken tot en met alle zaken die geregeld moeten worden voor de opname voor een operatie. Ook het pre-operatief onderzoek en de operatie zelf vonden op één dag plaats. Als je, zoals ik, ver moet reizen voor een ziekenhuisbezoek dan is het heel prettig dat verschillende afspraken gepland worden op één dag. Kortom, na twee bezoeken aan het MMC had ik een nieuwe knie. De arts, maar ook het verplegend personeel en assistenten zijn zeer patiëntgericht bezig, geven adequate informatie en zijn heel behulpzaam en vriendelijk, maar vooral ter zake kundig. De werkwijze van het Orthopedisch Centrum heb ik als zeer professioneel en efficiënt ervaren. Dit alles heeft er mede voor gezorgd dat ik zeer tevreden ben over de behandeling en het spoedige herstel na de operatie. Ik kan alles weer met mijn kunstknie. Lopen, fietsen, slapen, klussen, tillen en dat alles zonder pijn. Ik had niet gedacht dat zoiets nog mogelijk was na veertig jaar problemen. Met deze ervaring durf ik iedereen met knieproblemen dr. Rob Janssen, en het orthopedisch centrum van het MMC, dan ook met een gerust hart aan te bevelen.

Bent u of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.