Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum (MMC) - Eindhoven op 18 oktober 2017

4.5
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Deze arts klopt zich op de borst dat hij de beste is, maar zei letterlijk: je krijgt geen nieuwe knie van mij! Alleen omdat ik aangaf dat ik na mijn operatie weer graag zou willen tennissen. (dubbel). Zelfs na een dringend verzoek van mij omdat ik niet meer normaal kon lopen of fietsen. Stuurde hij mij het bos in! Nu geopereerd door een orthopeed die wel begrip had en bovendien vast stelde dat de knie totaal versleten was! Het ergste was nog dat ik bij de therapeut te horen kreeg dat ik te lang had doorgelopen met de versleten knie waardoor de knie moeilijk recht te krijgen was! Dit heb ik dus aan dr. Janssen të danken! Hij heeft mij een heel pijnlijk jaar en een lange revalidatie bezorgd, wat niet nodig geweest was, als hij mij toen geholpen had!

Bent u of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.