Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum (MMC) - Eindhoven op 1 september 2017

2.0
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Deze orthopeed neemt geen patiënten in behandeling die al eens eerder bij een orthopeed zijn geweest. Ik ben in 2015 onderzocht, maar heb geen ingreep gehad.  'Het kost te veel tijd om dossier te bekijken en wij beschouwen dit als een second opinion en u heeft toestemming nodig van uw zorgverzekeraar', aldus de assistente.  Hoe zo transparant? Zet dat dan op de website.Teleurstellend dus.

Reactie van/namens Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven

geplaatst op 4 september 2017

Geachte heer, mevrouw,

Het spijt ons dat u ontevreden bent over uw behandeling. Wij nodigen u uit om uw ervaringen te bespreken met een van onze klachtenfunctionarissen. Zij zijn te bereiken via (040) 888 9481 of via klachtenfunctionaris@mmc.nl

Met vriendelijke groet, afdeling communicatie

Bent u of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.