Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 24 februari 2014

9.5
  • Orthopedie

Ongeveer vijf weken geleden een kijkoperatie gehad. Toen werd een deel (20 %) van meniscus van mijn linker knie verwijderd. Ik heb gekozen voor een ruggenprik en kon daardoor alles op monitor volgen. Operatie was precies zoals beschreven op de site en in gespreken met dr. Janssen. Na de operatie kon ik meteen lopen, na 4 dagen thuis ben ik weer gaan werken (zittend werk). Na een week kon ik al fietsen. Kortom, mijn ervaring - een zeer deskundig arts, zijn team zou ik een "goed geoliede machine" noemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.