Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 18 juni 2012

9.8

Op advies van kennissen heb ik voor dr. R.Janssen gekozen. Een aardige en kundige arts. Neemt alle tijd voor je en geeft je ruimschoots de gelegenheid om vragen te stellen. Zijn advies was een arthroscopie. Tijdens de ingreep vertelde hij duidelijk wat hij deed. Dat hij naast een uitstekend specialist ook nog heel patiëntvriendelijk is bleek uit het feit dat hij vlak voor hij met de ingreep begon me nog kwam feliciteren met de bruiloft van onze dochter en schoonzoon en vroeg of het een mooie dag was geweest. Ik had nl. gevraagd de ingreep uit te stellen tot na de bruiloft en dat had hij in mijn dossier genoteerd.Geweldig!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.