Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 18 februari 2014

9.7
  • Orthopedie

Rob Janssen heeft mij vertrouwen gegeven, door zijn oprechte eerlijkheid over een "kunstknie" en geen nieuwe knie, zo lang mogelijk te wachten, een goed luisterend oor, zijn website, openheid over de werkelijkheid,en bovenal zijn specilisatie en kundigheid. Hierdoor heb ik 9 jaar gewacht met de nieuwe knieprothese en ben 100 % tevreden en ben erg blij met de keuze van wachten.De wachttijd was heel kort.. Kortom, Rob Janssen komt zijn afspraken na! Betreft de pijnbestrijding na de operatie wanneer je allegie's bent betreft (NSAID's),ligt nog een flink aandachtspunt, maar dit heeft niets met Dhr Janssen te maken.Dit heeft even mijn revalideren beperkt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.