Waardering over Janssen, R.P.A., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 22 juni 2012

9.8

Vorig jaar een motorongeluk gehad, waarbij mijn knie heel kort uit de kom is geweest. Er bleek nogal wat schade opgelopen te zijn, o.a. patellapees afgescheurd, voorste kruisband afgescheurd, binnenband opgerekt, achterste kruisband opgerekt. Dus mijn knie was zeer instabiel. Eerste operatie was herstel van de patellapees, waarna ruim een half jaar revalidatie. Toen op advies van dr. Janssen eerst een tijdje een PCL-Jack brace gedragen, totdat duidelijk werd dat mijn achterste kruisband hersteld diende te worden. Dit is gedaan op 13 april 2012. Deze operatie is in Eindhoven uitgevoerd en heb ik als heel goed ervaren. Prima verzorgd en alles goed uitgelegd door dr. Janssen. Heel relaxte sfeer op de OK, zelfs aan de achtergrondmuziek wordt gedacht. Ook de revalidatie verloopt prima, doordat er een duidelijk schema is opgesteld. Het is wel af en toe moeilijk om me aan dit schema te houden, je wil toch steeds wat sneller vooruit. Over twee weken mag ik mijn brace uit laten en kan ik voortaan zonder brace verder. Voorlopig ben ik nog niet klaar met revalideren, maar ik heb het volste vertrouwen dat het weer goed komt. Ik kan iedereen dr. Janssen als orthopedisch chirurg aanbevelen. Als ik enig minpunt moet geven, dan is dat het wachten op de röntgenafdeling en daarna weer naar de poli. Je moet zeker een uur voor de afspraak op de poli al naar de röntgen gaan voor de foto. Maar dit kan een incident zijn geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, R.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.