Waardering over Jenner, J.M.G.T., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 3 juni 2019

Door de chirurg Dokter Jenner kan ik over 6 maanden weer van alles doen. Ik heb een prothese laten plaatsen,die in mijn arm is geboord en op mijn lichaam,en door deze fantastische chirurg,kan ik over enkele maanden weer alles. Ik heb een versleten schouder en artrose,waardoor de slijtage aan mijn schouder geheel kapot was. Ik kon geen auto meer rijden en het koste steeds meer energie om met linker arm vast te pakken en te houden. Nu na 8 november en veel oefenen en tranen laten gaan,door te forceren en door de oefeningen steeds gecontinueerd te doen,kan ik nu weer auto rijden. Door deze chirurg kan ik weer bijna alles doen. Ik heb ook na de operatie,geen pijn gehad van de prothese. De enigste pijn die ik had/kreeg,was door de oefeningen de pezen en spieren trainen om naar 1 jaar revalidatie,weer de oude te zijn. Nu moet dan ook nog mijn rechter schouder gedaan worden,het zelfde verhaal,en dit laat ik graag doen door De heer Jenner.Deze chirurg is echt specialist op prothese gebied,mijn complimenten dokter Jenner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jenner, J.M.G.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.