Waardering over Jenner, J.M.G.T., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 24 april 2017

9.8
  • RSI
  • Orthopedie

Ondanks de prima onderbouwing door de orthopeed zag ik behoorlijk tegen de ingreep op, maar dat was achteraf helemaal niet nodig. Onlangs is mijn frozen shoulder door dr. Jenner onder narcose gemobiliseerd. Het resultaat is zeer geslaagd. Ik heb nauwelijks pijnstilling nodig gehad en kan nu na  minder dan 7 weken oefenen bijna alles weer en vrijwel moeiteloos. Ik ben heel blij met de aanbeveling van dr. Jenner en kan dit iedereen aanraden. Verder is hij in zijn contact zeer professioneel en vriendelijk.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wat fijn om te lezen dat het resultaat zeer geslaagd is. Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jenner, J.M.G.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.