Orthopeed Jiya, T.U.

Orthopeed

77 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

23 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik. En prima geholpen en de nacontrole was ook goed

8.1
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

20 september 2022 - Geplaatst door de redactie

De. Jiya is een hele fijne arts in omgang en heeft de operatie heel goed uitgevoerd.

2 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

De behandeling voor, tijdens en na mijn heupoperatie was adequaat. Goede voorlichting vooraf. De operatie dag was goed ingepland en goede zorg, met duidelijke uitleg voor de operatie. Ook na de...

9.4

24 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de opvang door de Klinik en Dr Jiya. Ik ben zeer op mijn gemak gesteld. De operatie is vakkundig en zonder stress voor mij verlopen. Ik heb zeer op prijs gesteld dat de...

23 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Na 9 maanden pijnvolle slapeloze nachten was de operatie een uitkomst.Na de operatie geen pijn meer gevoeld. Ik ben meer dan tevreden over de operatie en de zorg nadien. Boven verwachting

9.6

6 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben ontzettend tevreden en blij met een nieuwe heup dat mijn linkerbeen weer even lang is dan de rechter, bij een vorige operatie in een ander ziekenhuis was de kapotte heup aan elkaar gezet met...

8.3

29 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over de operatie en verpleging.

20 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke en kundige dokter die mij prima heeft geholpen met mijn heupoperatie. Vanaf dag 1 geen pijn meer gehad. Zeer tevreden.

8.4

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over alles. Het was zelfs geen probleem een nacht langer te blijven i.v.m. de thuissituatie.

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben super tevreden over dr. Jiya en het hele medische team in de Ocon Hengelo. Fijne samenwerking zonder hiërarchie. Als patiënt voelt dit als een warm bad. Mijn herstel, na een heupoperatie,...

18 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede uitleg voor de operatie. De zorg is heel goed. Goede nabehandeling

8.7

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Geweldige zorg gehad .lieve zusters . Van de operatie(rug) helemaal niets gemerkt .ook daar vriendelijke mensen .de arts is erg rustig en daardoor bekwaam . Mijn eerste operatie ooit ;ben nog geen...

9.7

4 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijk advies wat mijn mogelijkheden waren en goede uitleg over de operatie en de voor en nadelen

8.7

28 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Volgens ons kan het niet beter. Het is alkemaal tot in de puntjes verzorgd.

28 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Professionele hulp. Deskundig.

9.9

25 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden, fijne rustige arts. Duidelijke taal en uiterst vriendelijk

8.8

10 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Goeie ervaring een heel fijne en goeie orthopeed zeer aan te bevelen.

7.1

31 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles prima afgehandeld, ging zeer snel en een voorspoedig herstel. Dus een zeer deskundige orthopeed.

8.3

31 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer netje behandeld door zowel de arts en het behandelend personeel

9.7

21 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De heer Jiya heeft me uitstekend voorgelicht over de operatie waarbij de voor- en nadelen en de risico's werden benoemd. Direct nadat ik, na de operatie, weer aanspreekbaar was, stond hij naast mijn...