Orthopeed Jiya, T.U.

Orthopeed

Waardering over Jiya, T.U., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 24 juli 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik ben zeer tevreden over de opvang door de Klinik en Dr Jiya. Ik ben zeer op mijn gemak gesteld. De operatie is vakkundig en zonder stress voor mij verlopen. Ik heb zeer op prijs gesteld dat de dokter meteen na de operatie zelf mijn partner heeft gebeld. En op de hoogte heeft gesteld van het verloop. Jammer vond ik dat hij niet in de middag langs mijn bed is komen lopen. Het consult 7 weken later is ook zeer ontspannen en duidelijk geweest. Duidelijke taal. Goed advies. Bedankt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jiya, T.U.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.