Orthopeed Jiya, T.U.

Orthopeed

Waardering over Jiya, T.U., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 7 januari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik ben zeer tevreden over dr Ji-ya hij gaf duidelijk uitleg over eventuele nadelen en compilaties die konden optreden. Ik heb hem als een warm hartelijk mens ervaren net aandacht en begrip voor mijn persoonlijke situatie, een luisterend oor wat zo belangrijk is. Ik heb na jaren in de zorg te hebben gewerkt niet samen met mijn man mogen genieten van mijn vroegpensioenregeling ik heb mijn man aan Corona verloren Toen gaan vaccineren ben j De GGD . Helaas gevallen en mijn heup gebroken die operatie is helaas niet goed gegaan er moest opnieuw worden geopereerd Dit keer door dr Ji-ya met een geweldig goed resultaat nu 6 weken verder geen pijn meer en loop zonder krukken! Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik ben Dankjewel, de OCON afdeling alle lof

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jiya, T.U.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.