Waardering over Jonbergen, J.P.W. van, Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 21 december 2016

7.5
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Arts is kort maar krachtig, zakelijk , en voor mij veels te gehaast. Ik heb een los stukje bot en artrose in de knie. Bij een kijkoperatie kon hij het stukje bot verwijderen, maar niet garanderen dat de pijn weg is. Kreeg geen kans vragen te  stellen over de artrose die duidelijk zichtbaar is op de foto s. Op de vraag of ik voorkeur had wie zou opereren  zei ik, als U mijn arts bent doet U het dan svp. Hij zei dat wordt december en januari een probleem  ivm drukte en vakanties.  Bij de opname aangekomen was er 3 dagen later nog een plekje vrij bij dokter Reuver of zo, dus die optie genomen. Ik wil van de pijn af.  Met een beetje dubbel gevoel naar huis gegaan. Overigens een correcte  man . Hopelijk hoor ik meer op de ok wat betreft de artrose.ps  Dit wordt mijn 4 de kijkoperatie voor verwijderen bot, en de eerste 3 keren geen pijn meer gehad na revalideren. Nu nog in het ongewisse wat betreft de artrose.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jonbergen, J.P.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.