Orthopeed Jonbergen, J.P.W. van

Orthopeed

Er zijn 26 waarderingen Waarderen

Waardering over Jonbergen, J.P.W. van, Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 28 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Dr.Jonbergen verteld in zijn verhaaltje prachtige dingen over wat zijn beweegredenen zoal zijn en hoe zijn werkwijze is. Hier klopt niets van! Ik had erg veel pijn in mijn linker knie en werd doorgestuurd,er werd een röntgenfoto gemaakt liggend op een bank.Omdat ik ook MS heb kreeg ik niet direct een spuit in de knie maar moest eerst overlegd worden met de neuroloog (moest ikzelf doen!?)Toen een spuit gehad maar deze deed niets,weer naar Dr. Jonbergen geweest en gevraagd om een nieuwe knie.Omdat ik MS heb wilde ik niet dat het lopen door een slechte knie belemmert zou worden.Als ik in de toekomst niet kan lopen komt dat hoogst waarschijnlijk van de MS.Hij vertelde dat de slijtage heel gering was en ik hoefde niet meer terug te komen en werd doorgestuurd naar de pijnpoli.Toen een 2e mening aangevraagd en naar een andere zorgaanbieder geweest. 4 Röntgenfoto's staand gemaakt en de orthopeed vertelde dat er een zeer ernstige slijtage van mijn knie.Nieuwe knie gekregen! Jonbergen fout!

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Het ziekenhuis en onze behandelaars vinden het bijzonder vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Wij nodigen u uit om hierover met ons in gesprek te gaan. Als u het prettig vindt, kunt u hierbij de hulp en begeleiding van onze klachtenfunctionaris inschakelen. Op www.dz.nl/klacht leest u wat zij voor u kan betekenen. En vindt u haar contactgegevens. Het ziekenhuis en onze behandelaars hopen van harte dat u ingaat op deze uitnodiging. Met vriendelijke groet, Deventer Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jonbergen, J.P.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.