Waardering over Jong, R.J. de, Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden op 9 januari 2017

9.2
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Alles binnen de Maartenkliniek staat in het teken van de patient. Vanaf de eerst afspraak tot en met de nazorg. Voor de operatie wordt je goed op de hoogte gehouden van wat er gaat gebeuren middels folders en een eigen website. Op de dag van de operatie werd alles nog eens goed besproken en zelf in de OK vond ik het erg fijn dat iedereen tegen mij aan het praten was over de operatie. Dit stelde mij enorm gerust. Op de dag van het ontslag uit het ziekenhuis, kreeg je keurig alle papieren en medecijnen mee die je de komende periode nodig had. Alles keurig uitgeschreven op papier. 1 week na de operatie belde de nazorg mij om te kijken hoe het gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, R.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.