Waardering over Jong, R.J. de, Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Woerden - Woerden op 22 februari 2019

9.4
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Uitstekende ervaring. Heldere uitleg. Wisten niet of het een hele knie prothese werd of Een halve. Dat kon beoordeeld worden als de knie open lag. Uiteindelijk een halve knie prothese geworden waar ik zeer blij mee was. Nijmegen Sint-Maarten kliniek geopereerd op maandag en kon dinsdag weer naar huis. Zeer professioneel ziekenhuis, maar ook de medewerkers zoals behandelend arts als mede de zorg. Veel aandacht voor infecties , maar ook pijn bestrijding. Ik heb geen pijn hoeven te ervaren, wat ik zeer bijzonder vind.Behandelend arts spreek je voor, maar ook na je operatie . Complimenten aan het sint maartenskliniek en behandelend arts de heer R.J De Jong. Nabehandelingen zullen in Woeden plaatsvinden, maar heb hier alle vertrouwen in. Ik kan het iedereen aanraden die met knie problemen loopt en daar voor behandeld moet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, R.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.