Waardering over Kaptijn, H.H., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 25 april 2017

9.7
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Dr. Kaptijn heeft bij mij beide heupen vervangen. Bij de tweede heupvervanging had ik veel napijn ten opzichte van de eerste heupvervanging en ik kon ook niet goed lopen. Dr. Kaptijn heeft toen al zijn collega's orthopeten naar mij laten kijken om duidelijkheid te krijgen waar de pijn en het moeizame lopen vandaan kwam. De conclusie was dat er vocht zat dat is toen ten dele weggehaald. Dat verminderde de pijn en ik kon beter lopen. Echter Dr. Kaptijn was niet tevreden en liet een second opinie doen in het Reinier de Graaf ziekenhuis. Daar bleek dat de pijn en het slechte lopen veroorzaakt werd door mijn rug. Hij heeft mij toen doorverwezen naar een neuroloog. Kort samen gevat Dr. Kaptijn is een zeer kundig arts luisterd goed en laat je pas gaan als alles goed is.

Reactie van/namens Orthopeed Kaptijn, H.H. - Zoetermeer

Wat fijn dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor deze hele mooie review. Ik geef het met plezier door aan dr. Kaptijn, die het zeker zal waarderen dat u de moeite nam om hem hier te plaatsen.

vriendelijke groet,
Liesbeth van Houten, afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kaptijn, H.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.