Waardering over Kempen, R.W.T.M. van, Ziekenhuis Catharina Ziekenhuis Eindhoven - Eindhoven op 4 december 2019

Na ruim een jaar verschillende consulten bij diverse artsen in een ziekenhuis in Breda kwam mijn moeder bij dr van Kempen terecht. Na een uitgebreide anamnese kwam hij tot de conclusie dat een andere specialist de behandeling moest overnemen, wat hij vervolgens zelf regelde. Eindresultaat: de benaderde neuroloog kwam snel tot een diagnose, waarna mijn moeder kon worden geopereerd. Zij is nu grotendeels hersteld van haar klachten. Zonder de bereidheid van dr van Kempen om mijn moeder vanuit het andere ziekenhuis over te nemen en zijn deskundigheid was zij nu waarschijnlijk rolstoelafhankelijk geweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kempen, R.W.T.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.