Waardering over Keurs, D. ter, Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 9 november 2014

9.2
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Op advies van mijn huisarts voor een 2nd opinieonderzoek naar D. Ter Keurs verwezen. Na een goed onderzoek een duidelijke uitleg gekregen en heb ik gekozen voor een nieuwe kruisband, inside all techniek. Ik kon het moment van de operatie goed afstemmen en zodoende ook met mijn werkgever. De operatie is prima gegaan, met een ruggeprik bleef ik helder en kreeg op mijn verzoek tijdens de operatie een duidelijke uitleg van de arts en zijn team. Zeer professioneel. Ook de nazorg en de revalidatie verliep goed, ik had weinig pijn en na 4 weken kon ik al weer aan de slag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Keurs, D. ter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.