Waardering over Kingma, P.T.D., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 9 mei 2018

3.0
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Deze arts weigert mensen onder de 55 jaar een knieoperatie te geven als er geen sprake is van volledige slijtage. Dit ondanks dat het feit dat twee andere collega's uit hetzelfde ziekenhuis hadden aangegeven dat dit wel wenselijk was. Zeer hautaine houding en staat niet open voor mening van patient en collega's. Old school type arts.Door zijn opstelling in deze komt de afdeling als geheel in negatief daglicht te staan. Want blijkbaar ben je bij het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp compleet afhankelijk welke orthopeed je treft want er is geen sprake van een eenduidig beleid. Collega van de arts adviseerde mij dan ook om met medisch dossier naar ander ziekenhuis te gaan waar ze mij zeker zouden opereren en dat heb ik ook gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kingma, P.T.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.