Waardering over Kingma, P.T.D., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 18 oktober 2019

3.0
  • Artrose
  • Orthopedie

Na een een artrogram met marcaïnisatie kreeg ik heel veel pijn. Dit werd afgedaan met pillen en na terugkomst met nog meer pillen (tramadol) die ook geen effect hadden. Pas na een brief mijnerzijds waarin ik vermeldde dat het zo niet langer ging en ik mij het recht voorbehield om een klacht in te dienen maar er liever in een gesprek uitkwam, werd mij voorgesteld een MRI te laten maken. Hieruit bleek dat het onderzoek niet nodig was geweest, omdat de heup ernstig was versleten, wat volgens dr. Kingma volgens de foto wel meeviel. Daarna volgde een gesprek waarin hij mij meedeelde dat hij mij niet wilde opereren. Aan de huisarts gaf hij door dat ik niet wilde dat hij mij zou opereren. Dit heeft hij op mijn uitdrukkelijke verzoek gecorrigeerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kingma, P.T.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.