Orthopeed Klein Nagelvoort, R.W.

Orthopeed

Waardering over Klein Nagelvoort, R.W., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 12 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Artrose

Specialisme

Orthopedie

Ik kwam voor slijtage aan mijn linkerknie. Op de foto was alles te zien volgens de dokter. Ik had ook een scan bij me met een rapport van een radioloog. Dokter heeft snel het rapport doorgelezen, maar de scan had dokter geen interesse in. Op mijn leeftijd worden er geen scans meer gemaakt want er is toch niets op te zien. Toen zei de dokter dat er mensen zijn die het erger aan de knie hebben en die hoor je niet. Ik voelde mij niet serieus genomen en ik ben echt geen aansteller. Want zo werd ik neergezet. Maar er zat zeker slijtage in de knie en ga maar verder met Fysiotherapie. Nou dat ga ik doen en mocht ik ooit een Orthopeed nodig hebben ga ik naar een ander. De slijtage is ook niet van een paar maanden, maar van jaren zei de dokter. Veel succes met de knie. Weet niet of dit gesprek zijn ervaring is of de dokter had zijn dag niet, of ik heb mijn gezicht niet mee. Ik kom niet vaak bij een dokter, maar als ik ga heb ik ook iets.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Klein Nagelvoort, R.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.